reklama

Prečo píšem články?

Nuž prečo? Pretože sa mi  to  tak páči.  Buďto mám  potrebu dať  na  papier  niečo, čo ma  práve trápi, alebo sa chcem podeliť  s cestovateľskými  zážitkami.  A ešte ma baví  písať itineráre a plánovať turistické akcie pre mojich priateľov. Napísal som ich už asi päť, ten posledný pred troma dňami. Dúfam, že je to len začiatok  a  bude  ma to baviť  aspoň  ďalších  dvadsať rokov.  Robí  mi  potom radosť, keď sa akcia vydarí a všetci sú spokojní.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 To moje písanie sa deje takmer vždy, keď „ma to kopne". A ono ma to „kope" väčšinou keď som v práci, kde by som písať články nemal, lež by som sa mal venovať mojim pracovným povinnostiam. A kedy inokedy by ma to malo „kopnúť"? V práci sedím v kancelárii za počítačom, kde sú na písanie článkov ideálne podmienky. Doma väčšinou pomáham rodičom alebo spracovávam moje fotografie a u priateľky? Tam sa treba venovať jej. Nebudem predsa písať články keď som s ňou. Treba sa mi preto poďakovať môjmu zamestnávateľovi, že je to tak ako to je a že ja tie články občas písať môžem. Venujem sa tomu v práci len celkom okrajovo a každý si občas v práci vyrieši i súkromné záležitosti. Taaaak a takto si to ja moje občasné písanie odôvodňujem. Baví ma to písanie a čím som starší tým viac. Aj preto som sa rozhodol založiť si blog a pridať sa stovkám či tisíckam blogerov, ktorí to cítia tak nejako podobne ako ja. Chcem sa len podeliť s vami s tým čo napíšem. Buď sa vám to bude páčiť alebo nie. Som vždy vďačný za každý aj kritický názor. Kritika ma posúva dopredu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Teší ma, keď si prečítam dobrý článok v časopise alebo v novinách. Naozaj mám z toho dobrý pocit. Škoda len, že takých dobrých článkov nie je až tak veľa. Niekedy sa pri písaní článkov cítim ako reportér či fotoreportér. Baví ma to. Baví ma aj to písanie a aj to fotografovanie. Ale neviem či by bol zo mňa dobrý fotoreportér. Asi by som nevedel robiť pod tlakom času a písať redakciou objednaný článok na ktorý mi dajú dve hodiny. Baví ma písať články, ale len keď mám chuť, o čom sa mi chce a ako sa mi chce. Ešte keď píšem o tom mojom písaní, patrilo by sa poďakovať Obchodnej akadémii v Nitre. Naučili ma tam totižto okrem iného strojopis, ktorý mi pri tom mojom písaní dosť pomáha. Je to super vec. Kto chce písať, nech ide na obchodnú akadémiu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 A ešte sa mi žiada spomenúť, aby ste mi prepáčili, keď občas urobím pravopisnú chybu. Niekedy si ju ani nevšimnem. Neprikladám tým chybám takú dôležitosť, dôležitejší je pre mňa obsah článku a štýl. Vôbec ma netrápi, či je niekde mäkké „i" alebo tvrdé „y". Čo na tom, keď je článok pekne a zaujímavo napísaný. Taaaak a teraz som si poštval proti sebe slovenčinárov, a všetkých tých vedátorov zo škôl, akadémie a čo ja ešte viem skadiaľ, ktorých najvyšším záujmom je dodržiavanie slovenského pravopisu. 

Peter Michalik

Peter Michalik

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Muž v najlepších rokoch, ktorý časťo pozorne vníma udalosti, ktoré sa okolo neho dejú. Zaujíma ma takmer všetko, hádam okrem bulváru. Bližšie mám k humanitným vedám ako sú história, archeológia, etnológia a kulturológia. Zaujímam sa o fotografiu, hlavne krajinársku a reportáže, turistiku, hory a všetko čo s nimi súvisí. Medzi moje obľúbené témy patrí i kultúra. Zoznam autorových rubrík:  O cestovaníO horáchFotoreportážeSpoločenské témySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu